31 Ocak 2018 Çarşamba

Küçük Bir Mim (:

kücük bir mim
Blogu ilk açtığım zamanlar bu mim olayını tam anlayamamıştım. Bloglarda görüp keyifle okuyordum sadece. Daha sonra mimlendim. İlkti, ikinciydi derken bir hayli alıştım sayılır (:

Dün de, hayat benim için normal seyrinde devam ederken Sevgili HerTeldenŞef tarafından, Yüreğimin İklimi Blogu'nun başlattığı bir mim etkinliğine mimlendiğimi öğrendim ve mutlu oldum. Yüreğimin İklimi Blogunun mim yayınına buradan ve kendisinin cevaplarına da şuradan ulaşabilirsiniz. HerTeldenŞef'in keyifli yazısına da buradan ulaşabilirsiniz. (:


Bunlar da benim cevaplarım:

1- Dünyayı değiştirecek 3 küçük adım?
Kolay gibi görünüyordu ama epeyce zor bir soru olmuş..
Bence ilk sırayı okumak almalı. Çünkü pek çok kötülüğün sebebi cahillik diye düşünüyorum. Daha sonra merhamet ve sevgi.


2- Dünyanın daha fazlasına ihtiyacı olduğu şey?
Dünya maddi olarak bence daha fazla temiz havaya ve temiz çevreye ihtiyaç duyuyor. Manevi olarak ise iyiliğe ve güzelliğe ihtiyacı var.

3- Okuduğunuz son kitap?
Bir Değirmendir Bu Dünya – Cahit Zarifoğlu

4- İzlediğiniz son film?
Filmlerle aram pek iyi değildir. Film izlemek için pek zaman ayırmam (: Fakat hatırladığım kadarıyla galiba en son: “Çılgın Hırsız 2” animasyon filmini izledim.

Ama animasyon filmler konusunda tecrübeli sayılırım. Hatta bununla alakalı bir yayın bile hazırlamıştım. İzlediğim En İyi Animasyon Filmleri listeme bakabilirsiniz (:

5- Değişmenizi sağlayan bir hatanız?
Biraz düşünürsem buna pek çok örnek bulabilirim belki. Ama en önemli gördüğüm değişimimden bahsedeyim.

Eskiden başkalarının hayatlarına karışıyordum. Yakın gördüğüm insanların bir hatalarını gördüğüm zaman onları iyi niyetle uyarıyordum ya da bir şey yaptıklarında bunun sebebini merak ediyorum. Fakat daha sonra bunun bir hata olduğunu fark ettim. Artık insanların hayatlarına pek karışmıyorum ve çok çok samimi değilsem hata olarak gördüğüm davranışları konusunda uyarmıyorum. Böylesi daha iyi oluyor galiba.

6- Sözcükleriniz eylemlerinizle eşit midir?
Öyle olması için çaba gösteririm. Fakat bazen söylemlerimin eylemlerinden çok öteye gittiği zamanlar olur. Allah affetsin!

7- Gurur duyduğunuz bir başarınız?
Okuma alışkanlığı kazanmak ve bol bol okumaya çalışmak benim için en gurur verici başarıdır.

8- Hayattaki öncelikleriniz nelerdir?
Bu soruyu maddi öncelikler olarak kabul ediyorum. Her şeyden önce ailem… sonra sağlığım (ki bu konuda biraz imtihan olunduğum doğrudur), eğitimim hayatım ve öğrenmek...

9- Kendinizde beğendiğiniz 5 özellik?

Beş tane özellik yazabilir miyim bilmiyorum. Bir deneyim (:
Aşırı merhamet duygum,
Kin besleyememem,
Öfkelenememem,
Çabuk affedebilmem
Sakin tabiatlı olmam (:

10- Geçen haftanın en güzel olayı nedir?
Doktorların ameliyat önerdiği bir durum için pratik ve etkili bir yöntem bulmuş olmam geçen haftanın en güzel olayı oldu. Hamd olsun (:


Bu keyif dolu mim etkinliğine katılmak isteyen herkes davetlidir (:

6 yorum:

  1. Ben de davetimi geri çevirmediğiniz için teşekkür ediyorum :)
    İyi niyetle yapılan bazı uyarıların olumsuz geri dönüşler alması sanırım insanlığın talihsiz bir yönü. Bunu azaltmak en güzeli olmuş ;)
    Bu arada sağlık durumunuzla ilgili gelişme de sevindiriciydi. Acil şifalar diliyorum.
    Keyifle okudum, ellerinize sağlık.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin vesilenizle böyle bir mim yapmaktan büyük keyif aldım. Çok teşekkür ederim, her şey için (:

      Sil
  2. Cevaplar için teşekkürler, Acil şifalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim'in mimarı olarak sizi anmayı unutmuşum. Hemen ekliyorum (:
      Bu güzel sorular için ben teşekkür ederim.

      Sil
  3. Canım keyifle okudum.Cevapların ne güzel olmuş.
    Sevgiler 😍

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir. Lütfen yorum yapın.