24 Ocak 2018 Çarşamba

Bugünlerde Hayat - Versiyon 2.0

not kağıdı - bugünlerde hayat

Her ne kadar yazının başlığı bir telefon uygulamasının ya da bir bilgisayar sisteminin bir üst sürümüymüş gibi gözükse de aslında blogumda yazdığım bir yazı dizisinin ikincisini ifade ediyor (: Son baharda yazdığım ilk versiyonuna buradan ulaşabilirsiniz.

Bugünlerde hayat, yaşantıma önemli değişiklikler getirerek devam ediyor. Bugünlerin en büyük değişikliği, sağlık sorunlarım nedeniyle ara vermek zorunda kaldığım üniversite eğitimimi tamamlamak üzere yeniden Kahramanmaraş’a dönüş yapmam oldu. Yaklaşık son bir haftadır buradayım ve sizlere Maraş’ın sisli dağlarına bakarak, yağan yağmur eşliğinde yazıyorum. (:


Bugünlerde hayat benim için oldukça yoğun geçiyor. Çünkü yeni bir şehre yeniden göç etmenin getirdiği meşgalelerle uğraşıyorum ve onları halletmeye çalışıyorum. Bir yandan eksikliklerimi tamamlamaya çalışırken bir yandan da yeniden alışmaya çalışıyorum.

Bugünlerde epeyce bir süre ara verdiğim KPSS sınav hazırlıklarına yeniden başladım. Eksiklerim bir hayli fazla ama iyi bir çalışmayla yetiştirebileceğim kadar da zamanım var. Rabbim bu konuda bana ve tüm KPSS’ye ve diğer sınavlara hazırlanan kardeşlerime yardım etsin.

Bugünlerde zamanımı daha verimli kullanmak adına girişimlerde bulunuyorum. Özellikle ders çalışmak ve kitap okumak için kendime zaman ayırmaya ve günlük planlar yapmaya çalışıyorum. Yeri gelmişken çokça istifade ettiğimi ve tavsiye ettiğimi de belirtmeliyim.

Bugünlerde, her zaman olduğu gibi, yine okuma gayreti içerisindeyim. Geçtiğimiz günlerde Ahmet Günbay Yıldız’ın Sitem isimli romanını okudum.

Şimdilerde ise, İskender Pala’nın “Şah ve Sultan” romanını ayrıca Cahit Zarifoğlu’nun “Bir Değirmendir Bu Dünya” adlı kitabını okuyorum. Ve özellikle de bu kitabı ısrarla tavsiye ediyorum. Bence gençliğimize özellikle okutulması gereken kitaplardan bir tanesi diye de düşünüyorum.

Bugünlerde blog düzenlemesi, tema ayarları ve domain yönlendirme gibi konularda tecrübe kazanıyorum ve bu işlerin ne kadar zor olduğunu yaşayarak öğreniyorum (: Her ne kadar iyi olsun blog için bu bilgilerimi uygulamamış olsam da, bir başka blogda bunların denemesini yapıyorum. Belki yakın zaman sonra o blogunda bir tanıtımını yaparım.

Bugünlerde bloglar için daha az vakit ayırabiliyorum. Fakat her gün takip ettiğim blogların yeni yazılarını okumaya çalışıyorum. Her ne kadar her okuduğum yazı için yorum yapamasam da yeni yayınları mutlaka takip etmeye çalışıyorum.

Bugünlerde sevmek üzerine yeni tecrübeler ediniyorum. Bazı sevdiklerimiz, değer verdiklerimiz sevginin kıymetini bilemeseler de her zaman sevmek gerektiğinin gerekliliğini bir kez daha görüyorum.


Bugünlerde hayat iyi gidiyor, Elhamdülillah. Dilerim bugünlerde hayat sizin için de iyi olsun (:

9 yorum:

  1. Sağlık sorunlarının geride kalmış olmasını dilerim. Geçmiş olsun.
    Taşınmşsınız. Güle güle yaşayın yeni kentinizde. Neresiydi o kent? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık sorunlarını tam halledemedim ama büyük oranda iyileşme katettik şükür (:
      Memleketim Aksaray'dan Kahramanmaraş'a geçtim.

      Sil
  2. Güzel bir yazıydı... Devamı ne zaman gelecek sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim (:
      Devamı için bir tarih belirlemedim. Zaman zaman estikçe yazarım inşallah (:

      Sil
    2. Bekliyorum... :)

      Sil
    3. Seni mimledim bir ara göz atmalısın :)

      Sil
    4. Baktım (: teşekkür ederim..

      Sil
  3. KPSS konusunda ve eğitiminde başarılar diliyorum... Kahramanmaraş'a selam olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Her ikisi de zor bir süreç olacak. Rabbim herkese yardım etsin.
      Maraş'tan da sizlere selam olsun (:

      Sil

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir. Lütfen yorum yapın.