4 Şubat 2018 Pazar

İman Power Blogu - Blog Keşif #8


Blog keşif etkinliğimizin sekizinci haftasını görmeyi nasip eden Rabbime hamd olsun (:

Bundan önceki iki etkinlik yayında bir iletişim sorunu yaşamıştık. Fakat bu hafta o sorunu yaşamadık ve İman Power Blogu (Öznür Hanım) ile keyifli bir söyleşi gerçekleştirdik. Bol gülücüklü yazılarına alışık olduğumuz Öznur Hanım, sorularıma da yine aynı şekilde bol gülücüklü cevaplar verdi.

Buyrunuz:

1- Bu soruya “Seni Tanıyabilir Miyim” başlıklı mimde uzun uzun cevaplar vermişsiniz ama bu etkinlik için bize kısaca kendinizden bahsedebilir misiniz? İman Power kimdir, ne iş yapar, nerede yaşar?

İman Power: Evet uzun uzunca bahsetmiştim ama gene bahsedebilirim :) Şöyle söyliyim, İstanbul’da yaşıyorum, sekreterlik yapıyorum yani telefonlara bakıyorum :) 18 yaşındayım.

Onun dışında İman Power kimdir sorusunu da şöyle yanıtlamalıyım sanırım; bunu söylerken asla çekinmiyorum o yüzden rahatça anlatmak istiyorum; yaşım küçük evet ama zamanında bir çok hata yaptım ve bunların hepsi bana bir tecrübe olarak geri döndü.. daha sonra da benim gibi insanlar da tür hatalara düşmesin diye bazı şeyleri araştırmaya koyuldum ve bir hayal üzerine devam ettim. Sonra hiç aklımda yokken bir blog açtım.. Günlük hayatta asla enerjisi bitmeyen bir insanım ve belki inanmıyıcaksınız ama yazılarımda bu enerjimi asla yansıtamıyorum :) ve çoğu kişi şunu söylüyor  “ne zaman büyüyeceksin” :) aslaaa.


2- Blog dünyasında, özellikle de kişisel blog yazan arkadaşlar pek çok farklı konu başlıkları altında yazıyorlar. Sizin blogunuz adından da anlaşılacağı gibi doğrudan dini nitelikte bir blog. Bu konuda ziyaretçilerin tepkisi genel olarak nasıl oluyor?

İman Power:  Şimdi açıkçası blog aleminin bir huyu var okumak istediğini okuyor okumak istemediğini de okumuyor. Yani sosyal medya gibi değil. Her önüne gelen yorum yapıp atıp tutmuyor... bu yönünü seviyorum ve elimden geldiğince de açıklayıcı anlatmaya çalışıyorum.. Müslüman bir ülkedeyiz ve bunun vermiş olduğu rahatlıkta var tabi ki ama ben gene de bu kadar pembe düşünceli insanlar olmadığını düşünüyorum. Bana hiç kötü yorum gelmedi ve eminim ki blogdaki diğer kişiler içinde bu böyledir. Yani genel olarak çok iyi dönüşler alıyorum :)

3- Yazarı olarak siz blogunuzu kısaca nasıl tanımlarsınız?

İman Power:  Blogum tamamen gelişme sürecinde.. Ben ne kadar gelişirsem blogum da o kadar gelişiyor. İslam içerikli yazılar üretmeye ve gerçekten sadece bir kişiyi bile ulaşma hedefiyle bu yola koyuldum.  Amacım 10 tane yorum gelmiş 1 tane gelmiş değil aksine bana özelde yazan kardeşlerimin samimiyetini görüyorum ve hakikatten bu beni çok mutlu ediyor..ve Rabbime de şükür ediyorum ki bana bu muazzam dinimizi anlatma fırsatı verdi.. 

Tabi benim bu konuda çok çok dikkatli olmam gerekiyor Allah muhafaza benim yaptığım ve söylediğim en ufak bir hata insanların islama bakış açısını değiştirebilir. Şeytan tabi ki rahat bırakmıyor ve bırakmayacak da bunun farkındayım ve ona göre 10 adım atıp seyrek basıcağıma 1 adım atıp sağlam basmayı tercih ediyorum en azından şu anda.

4- Sizi blog açtığınız ilk günlerden beridir takip ediyorum. Sizden pek eski sayılmam ama siz de artık buralarda pek yeni sayılmazsınız (: Geçen bu 3-4 aylık süre içinde blog yazmak size neler kazandırdı?

İman Power:  şöyle söyliyim :) Ben yatılı kursta kalmıştım önceden ve orda da bir çok insanla hem de hiç tanımadığım insanlarla aynı yerde kaldığım için ben bir kere oradan çok şey kaptım... Aynı şey blog için de geçerli sadece kendi fikirlerim değil de insanların da fikirlerini almam gerektiğini öğrendim.. İnsanlar hayatta çok çok acımasız. Yani ben bu şekilde düşünüyorum.. Ama bilmiyorum blog diye bir dünya var ve bütün iyi insanlar buraya toplanmış gibi..

Mesela önceden olsa sadece bu benim düşüncem 2 kere 2 dört eder diye bir şey vardı..şimdi öyle değil tabi hayata bakış açım değişti hayat sadece benim gözlüğümle gördüğüm kadar değilmiş onu öğrendim:)

5- En çok sevdiğiniz şeyler arasında “defter yazmak” ifadesi yer alıyor. Bunu biraz açıklar mısınız?

İman Power:  hahahahah :) :) buna bolca gülebilirim :) kursta kalanlar bilir yani bu bana tamamen kurstan kalan bir alışkanlık :) Orada her gün aynı insanlarla iç içe olduğumuz için artık farklı şeyler yapmak istiyordum ve artık sıkıldığımız zamanlar da kendimize bir defter alırdık ve oraya yazmak istediğimiz her şeyi yazardık :) tabi kimse okumasın diye hep yanımızda taşırdık :) Bu konuda Almanya'dan ve farklı ülkelerden gelen arkadaşlarım vardı. Onlara çok özeniyordum. Yabancı oldukları için kendi dilleriyle yazıyorlardı istedikleri gibi ve kimse okuyamıyordu :) daha sonra ben sohbet yazmaya başladım, düşüncelerimi yazmaya başladım derken böylece bir parçam oldu böyle yani beni özgür hissettiriyor :)

6- Blog yazanlar arasında okumayı ve yazmayı sevmeyene henüz rastlamadım. O sebeple okur musunuz diye sormak yerine “ne kadar okursunuz?” diye sormak istiyorum. (:

İman Power: Bu aralar farklı okumalarım oluyor ama okuduğum zamanları söylemem gerekirse bütün paramı kitaplara verdim zamanında ve hala okuyamadığım birçok kitabım var :) Günde bir kitap bitiren biriyim :) Kendimi alkışlıyorum :) işim olduğu zamanlar da ise haftada 3 ya da 4 kitap bitiriyorum ama bu şu anlarda bu kadar mümkün olmuyor sohbet kitapları çok kalın oluyor onları okumakla meşgulüm :) Özellikle de Risale-i Nur :)

7- Çok sevdiğiniz kitaplardan birkaç tane örnek verebilir misiniz?

İman Power: Tabii kii :) Blogumda çokça kez bahsettiğim bir kitap var o da ''Yusuf Efe Göçer - Yeniden Başlıyoruz'' adından da anlaşılacağı üzere yeniden başlayanlar için muazzam bir kitap. Namaz, kıyamet ve cennet üzerine konuları :) 

Bir sonraki kitap ise hiç bahsetmemiştim ama ''Bir Mücahid ve Bir Mücahide'' kesinlikle okuduğum en iyi roman diyebilirim :) vee son bir tane daha yazayım o da “Hikmet Anıl Öztekin – Fesleğen” kitabı :) aklıma gelenler bunlar :)

8-Yazılarınızda genel olarak bol gülücük ifadesi görüyoruz. Hayatta da hep böyle gülücük dolu biri misiniz? (:

İman Power: Kesinlikleee :)) Ben çok nadir ağlayan bir insanım ve genellikle ağladığımda da kimsenin yanında ağlamam :)) O kadar güler yüzlüyüm ki karşımda insanları üzgün bırakmam :) Ağlayan biri olduğunda onu güldürürüm falan ne bileyim valla böyle bi enerjim var ve gerçekten çok samimi söylüyorum asla bitmek bilmiyor.

Annemler falan kızıyorlar arada, “ağır başlı ol, büyüdün artık” diye ama benim bir kulağımdan giriyor öbüründen çıkıyor :) Tabi ortamına göre de değişiyor. Nerede nasıl durmam gerektiğini biliyorum :) bu soruya cevabım evet :) gene bol gülücüklü oldu.

9- Blogunuzun tasarımında çok değer verdiğim insanlardan birisi olan Sevgi Hanım’ın (Kiremithanem) izlerini görüyorum. Kendisine söylemek istediğiniz bir şeyler var mı? (:

İman Power:  Sevgi abla :) Blog açtığım ilk zamanlarda bana çok güzel bir yorum yapmıştı ve her sözü aklımda. Onun söylediği bir söz vardı blogunda inşAllah yanlış hatırlamıyorum dur ama galiba şöyleydi; “nefsimi okşayan sözler söylemeyin” miydi gerçekten hatırlamıyorum ama şu anda samimi bir şekilde söylüyorum..

Benim en büyük destekçim ve gerçekten ne zaman yazsam bana hemen yazıp asla sıkılmadan benimle uğraştı, derdimi dinledi.. Fikir aldığım zamanlarda da hep yardımcım oldu blogumun bu haline aşığım ve gerçekten mükemmel bir insan kalbi çok yumuşak :) Ben gerçekten öz ablam gibi çok seviyorum onu :)) hep yanımda olduğu için teşekkür ediyorum ona buradan.

10- Hayatta sizi en çok mutlu eden şeyler nelerdir? Birkaç tane örnek verebilir misiniz?

İman Power: Dediğim gibi hep güler yüzlüyüm ve ortada mutlu olmamı gerektiren bir sebep yoksa bile ben mutluyum :) Her zaman söylerim ama ailem mutluysa ben de mutluyum. Aç bir insan doyduğunda, ağlayan çocuk güldüğünde bu gibi şeylerde de her zaman mutlu olurum :)

11- Sizi en iyi ifade eden duygu ve kendinize en yakın bulduğunuz renk nedir?

İman Power: Yani mutlu ve neşeli :) soruyu tam anlayamadım ama böyle yani :) renk ise eskiden ismini bilmediğim için ağaç yeşili derdim şimdi ise haki yeşili :) 

12- Eklemek, değinmek istediğiniz başka bir şeyler var mı?

İman Power: Öncelikle bu güzel sorular için size çok teşekkür ederim :) her zaman röportaj yapmak istemiştim biriyle :) çok sevdim yani :)

Eklemek istediğim bir şey yok ama her zaman nasıl hissediyorsanız öyle yaşayın olur mu? Mesela ağlamak istiyorsanız ağlayın ya da gülmek istiyorsanız gülün ve asla yarını beklemeyin harekete geçmek için çünkü size yarın verilmedi henüz size bugün verildiyse bugünü yaşamınızı istiyor Allah :) Umarım her zaman hayatınızda ne istiyorsanız o gerçekleşir ama hayırlıysa tabi ki :) Okuyan herkese de teşekkür ediyorum söyleyeceklerim bu kadar :) 

Bu güzel, keyifli ve bol gülücüklü söyleşi için sevgili İman Power’e çok teşekkür ediyorum. Bu zamana kadar yaptığımız tüm söyleşileri oldukça keyif alarak yaptım fakat aralarında en gülücüklü olanı bu oldu (:

Enerjisi hiç bitmeyen İman Power Bloguna buradan ulaşabilirsiniz.

Önümüzdeki hafta, blog keşif etkinliği konuğumuz Büşra Sağlam olacak inşallah.


Sağlıcakla, keyifle ve neşeyle kalın (:

15 yorum:

  1. çok teşekkür ederim :) benim içinde çok eğlenceliydi sorular zaten ayrı bi güzeldi :) iyi ki böyle bir etkinliğe katılmışım..tekrardan teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki katılmışsınız gerçekten, ben de çok teşekkür ederim (:

      Sil
  2. Doğal ve güzel bir insanın yazılarını okumak herkese iyi geliyor sanırım bu blogun sırrı ve çekici yani o olsa gerek nasıl olumsuz bir şey yazabilir ki insan.
    Sevgili Öznur ve bir kaç blog yazarı daha blog aleminde eksik olan büyük bir boşluğu doldurma yolunda emin adımlarla ilerliyor dilerim ki yolları hep açık olur bize ahiretimizi hatırlatan bu tür bloglara çok ihtiyacımız var sizi tebrik ediyorum böyle bir röportaj için Öznur kardeşimi de çok çok öpüyorum Allah yardımcısı olsun❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bu tür bloglara çok ihtiyacımız var ama önemli olan doğallık ve samimiyet. Öznur Hanım bunu başarıyor. Allah ondan da sizden de razı olsun. Sizin yazılarınızdan da oldukça istifade ediyorum.

      Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. (:

      Sil
  3. Sayende bir bloğu ve yazarını keşfettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Buna vesile olduysam ne mutlu (:

      Sil
  4. Yine dolu dolu bir röportaj olmuş, arkadaşımızı daha yakından tanıma fırsatı edindik. Umarım o kıpır kıpır halleri hayat boyu devam eder :)) Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat bazen insanı yoruyor ve enerjisini tüketebiliyor ama umarım bu arkadaşımız için öyle olmaz ki olmayacak gibi (:

      Çok teşekkür ederim yorumunuz için (:

      Sil
  5. çok güzel bir etkinlik olmuş :) sorular da cevaplar da çok samimi :)

    YanıtlaSil
  6. Ben herkesle yakınlık kurabilirim ama bazılarına karşı farklı yakınlıklarım olduğunu hissederim. Öznurcum tam da bunkardan biri iste.

    Yaşı benim icn hiç önemli degil. Bir seyker kattigi sürece severek okurum. Ve okuyorum da zaten. Umarım daha da hayrli yerlerde görürüz 😆 ikinizinde emegine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogların bu yönünü çok seviyorum. Hiç tanımadığımız, bilmediğimiz insanları sevdiriyor (:

      Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim (:

      Sil
  7. Takip ve takdir ettiğim bir blog kardeşim. Başarıları daim olsun. Güzel bir röportaj olmuş. İki blog sahibine de emeklerinden dolayı teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileğiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim (:

      Sil
  8. Aksiliklerin ardından güzel bir söyleşi olmuş... sorular blogun içeriğine uygun oluca cevaplar da o denli güzel oluyor... ayrıntıcı insanlar için sorulara cevap yazmak hatrı sayılır bir zaman alıyor... o yüzden üşenmeden cevap yazanları önemsiyor tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yazının özel olmasını istiyorum. Onun için uğraşıyorum. Soru hazırlamak da emek istiyor ona cevap vermek de ciddi bir emek istiyor. Cevap verenleri tebrik etmek gerekiyor gerçekten..

      Sil

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir. Lütfen yorum yapın.