7 Ocak 2018 Pazar

Kadına Dair Her Şey Blogu - Blog Keşif #4


Blog keşif etkinliğimizin dördüncü, yeni yılın da ilk keşif etkinliği yazısı ile karşınızdayız. Bu haftaki konuğumuz, daha çok kadınlara hitap eden bir blog: Kadına Dair Her Şey Blogu.

Bildiğiniz gibi bundan önceki blogları ağırlarken, onlarla röportaj yapmıştık. Bu haftaki blog keşif etkinliği konuğumuzda biraz farklılık olsun diye düşündüm. Sevgili Gamze Hanımdan blogunu anlatan, tanıtan bir tanıtım yazısı istedim. O da zaman ayırıp kısa bir tanıtım yazısı hazırladı, sağ olsun.

Yazıya geçmeden önce farklı bir şey daha olsun istiyorum. Bu kez sorularınız, merak ettikleriniz varsa siz sorun. Soru-cevap kısmı yorumda olsun. (:

Kadına Dair Her Şey blogunun tanıtım yazısı, kendi anlatımıyla şu şekilde:


“Herkese merhaba,

KADINA DAİR HERŞEY, blogunun yazarıyım :)

Peki yazmaya nasıl başladım? Blog açmaya nasıl karar verdim?
Aslında her şey çok ani gelişti. Kendimi blogun ve siz güzel arkadaşlarımın içerisinde buldum :) İyi ki de böyle bir karar almışım. 

Blogumun isminden de anlaşılacağı gibi, amacım bayanların aradığı her şeyi blogumda bulabilmelerini sağlamak. Makyaj, Saç bakımı, Cilt bakımı, El ve ayak bakımı, Kullandıklarım, başlıkları altında aradığınız her şeyi bulabilirsiniz. İçeriklerim tamamen özgün ve kendi yazımım. Yazarken iyiyse iyi kötü ise kötüdür benim için.

İlgilenen  herkesi bloguma beklerim :)

Bizlere bu fırsatı sunan, blog arkadaşımıza da ayrıca teşekkür ederim.”

Blogunu kısa ve öz bir şekilde tanıttığı için Kadına Dair Her Şey bloguna ben çok teşekkür ederim. Sizi de blogumda ağırlamaktan mutluluk duydum gerçekten. (:

Yukarıda da değindiğim gibi, daha fazlası için yoruma kısmına sorularınızı ekleyebilirsiniz.

Buradan Kadına Dair Her Şey Bloguna ulaşabilirsiniz.

Önümüzdeki hafta konuk edeceğimiz blog: Ahmet Aşkın’ın kişisel blogu.


Sağlıkla, mutlulukla, huzurla kalın (:

14 yorum:

  1. İyi düşünmüşsünüz,blogları daha yakından tanıma fırsatımız oluyor böylece..Zaten takip ettiğim bir blogtu :) Kolay gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogları yakından tanımaktan ve tanıtmaktan ben de çok keyif alıyorum.
      Çok teşekkür ederim (:

      Sil
  2. Çok teşekkür edeim gerçekten böyle bir imkanı tabıdığınız için :)

    YanıtlaSil
  3. farklı olmuş ama buda güzel olmus :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel olmuş kısa ve öz bir tanıtım olmuş . 😊🌸

    YanıtlaSil
  5. Kısa ve öz olmuş. Kozmetik içerikli bana çok hitap etmiyor ama ilgilenenler için ideal bir blog. ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz farklı blogların olması da çok güzel bence. Ilgilenenler için faydalı (:

      Sil
  6. Bu tür bloglar sayesinde bir çok bilgiye ulaşıyorum bazen.
    Teşekkürler❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her blog değerli gerçekten.
      Teşekkür ederim (:

      Sil

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir. Lütfen yorum yapın.