22 Nisan 2018 Pazar

Bloguma Veda Ediyorum



Blogumu geçen yıl 3 Mayıs tarihinde açmıştım. Yani ilk yaşına yaklaşık 10 gün var. Fakat ilk yılını doldurmasına günler kala bloguma ara verme etme kararı aldım (:

Son zamanlardaki yoğunluğum ve başka meşguliyetlerim sebebiyle blogumla pek ilgilenemiyorum. Hatta çok severek yaptığım Blog Keşif Etkinliği yazılarını bile aksattım. O yüzden bir süre bloguma veda edeceğim.

Ne kadar uzak kalacağımı bilmiyorum. Allah nasip eder de o günleri görürsek 3-4 ay içerisinde meşguliyetlerim azalmış ve rahatlamış olacağım inşallah. O günler gelirse belki yeniden burada yazmaya devam ederim. Belki farklı bir blog açarım. Belki de blog yazmayı bırakırım. Bu konuda bir fikir beyan etmem şuan için çok zor. O yüzden bekleyip göreceğim (:


Yaklaşık bir yıllık blog maceram içerisinde çok güzel yürekli, samimi insanlar tanıdım. Hayata dair pek çok şey öğrendim. Bu süreçte bloglar ve blog yazma çabam bana gerçekten çok şey kattı. Hiç görmediğim belki de hiçbir zaman yüz yüze görüşemeyeceğim, benden kilometrelerce uzakta olan insanlara karşı samimi duygularım oluştu. Bunları unutmam mümkün değil galiba (:

Yeniden dönme fikrim var ama olur da dönmezsem hakkınızı helal etmenizi istiyorum.
Bilerek kimseye karşı olumsuz bir tavrım olmadığını düşünüyorum ama olur da bilmeyerek birilerini üzmüşsem, kırmışsam ya da yanlış anlaşılmışsam özür dilediğimi belirtmek isterim.

Her şey için çok ama çok teşekkür ederim herkese.

Blogumun çıkış fikri olarak “iyi olsun” fikrini benimsemiştim. Hayatta her şeyin iyi olmasını isteriz ama belki her şeye gücümüz yetmez. Ama en azından bazı şeylerin iyi olmasına vesile olabiliriz diye düşünüyorum.

Umarım bazı şeylerde de olsa, bir şeylerin iyi olmasına vesile olmuşumdur (:

Herkesi Rabbime emanet ediyorum.

İyi olacağına inanalım, iyi olsun (:

20 yorum:

  1. Keşke devam etseydiniz,çünkü blogger arkadaşlar veda edince çok üzülüyorum ben.Zaten sayımız o kadar az ki..Neyse yine dönmenizi umut ederek kendinize iyi bakın diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Biraz ara vermek iyi olacak sanırım. (:

      Sil
  2. En kısa sürede geri dönmen dileğiyle, zaten insan burayı uzun müddet bırakamıyor. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bırakmak istemiyorum ama zaman sorunum olduğu için biraz mecburum. İlk fırsatta dönerim inşallah (: teşekkür ederim.

      Sil
  3. O sorun en kısa sürede hallolacak ve siz döneceksiniz.. böyle hissediyorum.. :) Önce sağlık sonra da sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  4. Hakkınızda her şeyin hayırlısı olsun. İyi olsun!

    YanıtlaSil
  5. Bence biraz ara verin ama sonra hemencecik geri gelin .☺️ Üzmeyin bizi ... İşlerinizde kolaylıklar diliyorum, sevgiler ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Nasip olursa inşallah (:

      Sil
  6. Bazen her şeyden uzaklaşıp ara vermek yapılacak en doğru şey oluyor. En kısa sürede dönmeniz dileklerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebdili mekandaki ferahlık iyi gelir umarım (: teşekkür ediyorum.

      Sil
  7. İyi Olsun İnşaallah. Blog tutmayı bırakırsanız dahi - inşaallah devam edebilirsiniz - blogunuzu yayından kaldırmayın veya silmeyin. Naçizane, sonra çok pişman oluyor insan. Her ne olursa hayırlısı... Selam ile. Kolaylıklar dilerim. Kıraatane Blog

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik silmek gibi bir düşüncem yok. Belki yeni bir tane açarsam o zaman silebilirim. Ama şuan bu konuda hiç bir fikrim yok.

      Bakalım artık. Yeniden döndüğümde duruma göre hareket edeceğim. Teşekkür ediyorum.

      Sil
  8. Her ne olursa olsun, adı üzerinde, iyi olsun!
    Döneceğiniz günü bekliyorum, bekliyoruz. Umarım en kısa zamanda tüm yoğunluklar uçup gider..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Umarım meşguliyetlerimi azalttığımda dönerim geri.

      Sil
  9. Yazılar özlendi, ne zaman döneceksiniz?

    YanıtlaSil
  10. bu güzel blogu takibe aldım bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  11. Umarım kısa zamanda geri dönersiniz blogunuz yeni keşif ettim güzel içerikleriniz bulunuyor başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  12. Arada bir uğrayıp yeni yayın görürüm diye bekliyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir. Lütfen yorum yapın.