21 Ocak 2018 Pazar

Bir Film İzleyelim Mi Blogu - Blog Keşif #6


Blog Keşif Etkinliğimizin altıncı haftasını idrak ediyoruz. Rabbim tamamını görmeyi de nasip etsin (:

Bildiğiniz gibi bundan önceki yayınlarda bazen söyleşi bazen de blog tanıtım yazısı yayınladık ve o yayınları hazırlarken de blog sahipleriyle iletişime geçerek ortak bir şekilde oluşturduk.

Bu haftaki konuğumuz olan “Bir Film İzleyelim mi” bloguyla da benzer şekilde bir yayın hazırlamak düşüncesindeydim fakat iletişim noktasında bir sorun yaşadık. Mail göndermeme rağmen bir geri dönüş alamadım. Muhtemelen arkadaşımız yoğunluk sebebiyle dönüş yapamadı. Çünkü son bir hafta içerisinde bloglarında da yayın paylaşmamış. O sebeple bu blogu kısaca ben tanıtacağım. Hatam varsa affola..

Bir Film İzleyelim Mi blogu, adından da anlaşılabileceği gibi filmler üzerine oluşturulmuş bir blog. Arkadaşımızın filmlere olan ilgisi açıkça görülüyor blogda.


Arkadaşımızın blog dünyasında yeni olmadığını belirtmek isterim. Yazdığı bir başka blogu daha var fakat bu blogu yeni oluşturulmuş. Blog arşivine baktığımız zaman yaklaşık iki aylık bir blog olduğunu görüyoruz. O sebeple fazla bir yayın yok.

Bu blogu incelediğimde filmler üzerine dolu dolu olabilecek bir blog olduğunu görüyorum. Zira arkadaşımız bu konuda epeyce bir bilgi ve ilgi sahibi.

Filmler üzerine blog yazmanın oldukça zor olduğunu ve bu konuda ciddi bilgi birikimi ve emek verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Zira benim filmlerle aram pek iyi olmadığı içib ben bu konuda bir şeyler yazamam. Ama arkadaşımız bunu çok iyi yapıyor. Bu yönüyle de kendisini tebrik etmek gerekiyor.

Blogun hangi amaçla açıldığını, nelerin yer alacağını, gelecek yayınlarda bizi nelerin beklediğini vb. şeyleri kendisinden öğrenmek iyi olurdu ama nasip olmadı. Daha fazlasını ve blogu merak edenler ve ayrıca filmlere ilgi duyanlar aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirler.

Ulaşmak için; Bir Film İzleyelim Mi blogu.

Gelecek hafta blog keşif etkinliğimizde konuk edeceğimiz blog Atakan Sungur’un blogu.

Mutlulukla kalın (:

12 yorum:

  1. talihsizlik olmuş ama size çok iyi anlamışsınız kaleminize sağlık :) hemen bakıyorum bir film izleyelim mi bloguna da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Daha güzel olabilirdi. Biraz benim de yoğun olduğum zamana denk geldi (:

      Sil
  2. En azından ismi ip ucu verme açısından yerinde bir tercih olmuş :) sıramı bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet (:
      Sıranız da yavaş yavaş yaklaşıyor. Biraz daha beklemeniz gerekecek.

      Sil
  3. Bence siz de çok güzel anlatmışsınız . 😊 Ee biz de bir gün konuğunuz olur inşallah . 😊 Emeğinize sağlık , sevgiler . 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. (:
      Keşif etkinliğini duyurusunu yaparken belli bir süre koymuştum ama o süreye yetişemeyenler oldu. Onları da sonradan ekledim. Sizi de o sonraki listeye ekleyebiliriz. Çünkü bu etkinlik benim de çok hoşuma gitti. Biraz daha uzun olsa iyi olur (:

      Sil
  4. Emwginize saglik .Cok guzel anlatmissiniz

    YanıtlaSil
  5. Benden sonra, iletişim kuramamış olmanız nedeniyle nazara gelmiş bir konu... :) iletişim kuramamanıza rağmen zinciri kırmadan sırası gelen bloğu tanıtma prensibinizi beğendim... emeğinize sağlık... bu vesileyle söyleşi için tekrar teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumunuz ve o güzel söyleşi için bir kez daha ben çok teşekkür ederim (:

      Bu yayını ertelemeyi düşündüm ama zincir kırılmasın diye bir de farklılık olsun diye kendim tanıtmaya çalıştım. Tam olarak istediğim gibi olmasa da bir şeyler yapmayı denedim (:

      Sil
  6. Bu seri hiç bitmesin vallahi! ;) Aslında hem sıra bana gelsin istiyorum hem de böyle okumaktan çok keyif alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın ben de hazırlarken çok keyif alıyorum (: Sıra size de yaklaşıyor. Ama biraz daha beklemeniz lazım (:

      Sil

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir. Lütfen yorum yapın.