5 Aralık 2017 Salı

Blog Keşif Etkinliği Başlasın

blog keşif

İyi Olsun Blog olarak blog dünyasında 7 ayı geride bırakmanın mutluluğunu yaşarken, bir blog keşif etkinliği düzenlemeye karar verdim. Bunun duyurusunu yapmaktan mutluluk duyuyorum (:

Bugüne kadar pek çok blog yazarı arkadaş bu etkinliği farklı şekillerde yaptılar. Ben de kendimce bir etkinlik yapmak istiyorum. Ama ben etkinliğe katılan bloglara blogumda yer verirken toplu olarak bir liste halinde değil de her bir bloga özel bir yer ayırarak blogumda tanıtmak istiyorum.

Bu nasıl olacak?
Etkinliğe katılan her bir blog sahibiyle iletişime geçip, blogu hakkında bilgi edinip, onu burada paylaşacağım. Bu bilgi edinme aşaması her blog için farklılık arz etsin istiyorum. Yani bir blogu tanıtırken bir tanıtım yazısı da yazabilirim ya da bir başka blog sahibiyle bir röportaj yapabilirim ya da daha farklı şekillerde bir tanıtım olabilir. Duruma göre şekillensin istiyorum.


Blogunuzun tanıtımı ne kadar süre sonra blogda yer alacak?
Bu sorunun net bir cevabını şuan için vermek mümkün değil. Bunu, etkinliğe katılan blogların sayısı ve şartların elverdiği ölçüler belirleyecek. Basit bir şekilde izah etmek gerekirse;

Örneğin 10 tane blog etkinliğe katılsa ve her bir blogu bir hafta süreyle yayınlasam yaklaşık 10 haftalık bir süre geçmesi gerekiyor. O da ortalama 2,5 ay kadar bir zamana tekabül ediyor. Yani bu verilere göre en son yayınlanacak blogun tanıtımı en iyi ihtimalle 10. Haftaya denk gelmiş olacak.

Etkinliğe katılan blogların sayısına göre bu süre uzayabilir de kısalabilir de. O yüzden blogunuz ne zaman yayınlanır bilemiyorum. Bu süre çok çabuk olabileceği gibi, aylar sonra da olabilir. Ama şu konuda söz veriyorum ki; yaşadığım ve sağlığım elverdiği sürece, blog yazmaya devam ettiğim sürece mutlaka dönüş yapacağım. Ama erken ama geç. Allah izin verirse, mutlaka bir gün bu konu hakkında benden bir mail alacaksınız.

Ayrıca bu sıralamayı etkinliğe katılım sırasına göre belirlemeyeceğim. Yani ilk yorum yazan ilk sırayı almayacak. Bu sıralamayı nasıl yapacağımı bir başka yazıyla duyuracağım.

Etkinliğin şartları nelerdir?
Bu etkinlik için herhangi bir şart yok aslında. Bir blogunuz varsa ve bu etkinliğe katılmak istiyorsanız yapmanız gereken tek şey: yorum kısmına blog adresinizi ve size ulaşabileceğim bir mail adresi bırakmak. Onun dışında bir şart yok. Blogu izlemeye almak ya da sosyal medyada paylaşmak şartı koşmuyorum ama dileyen onları da yapabilir.

Bu etkinliği duyurmak daha çok kişinin katılımını sağlaması bakımından iyi olacaktır. Onu da size bırakıyorum. Dileyen duyursun, dileyen duyurmasın.

Etkinliğin Süresi ne kadar?
Blog keşif etkinliğine katılım süresi bu gönderinin yayınlandığı andan itibaren başlıyor ve , 10 Aralık Pazar günü saat 23.59 itibariyle bitiyor. Bu süre sonunda etkinliğe katılan bloglar, belirli aralıklarla İyi Olsun Blog’da yer alacaklar.

Yeterince açıklayıcı olduğunu düşünüyorum ama atladığım, görmediğim yer varsa ve sormak istediğiniz soru olursa yorum yazabilirsiniz ya da iyiolsunblog@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.


Katılmak isteyen herkesi bekliyorum. Güzel ve faydalı bir etkinlik olacağına inanıyorum. Katılacak olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim. (:

58 yorum:

  1. O zaman destek verelim. Emeğine sağlık.
    https://beydaninkitapligi.blogspot.com.tr/
    beydaninkitapligi@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir etkinlik ben katılmak istiyorum.
    Blog linkim https://buyuklutuf.blogspot.com.tr/
    E-Mail adresim : aksungur_1996@hotmail.com

    Bol katılımlı olsun, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İnşallah bol katılımlı olur. Uzun süreli bir etkinlik yapmış oluruz (:

      Sil
  3. Bende varım. http://bugununnotu.blogspot.com.tr/
    bugununnotu@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı uğurlu olsun dilerim de biraz özgün olsun öyle olacak gibime geliyor alışık olduğumuz etkinliklerden biraz farklı geldi bloglarla tanışma veya röportaj fikri özellikle çok iyi düşünülmüş.
    Bu güne dek sanırım iki etkinliğe katıldım ama takip etmek gerçekten sıkıntılı olabiliyor herkesin yoğunluğundan dolayı.
    Sizinki bana farklı geldi elbette ki katılmayı da istiyorum.

    Blogum:http://www.kiremithanem.com/
    Mail adresim elinizde zaten var.

    Selametle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, biraz farklı olsun istedim ve inşallah düşündüğüm şeyi gerçekleştirebilirim. Bu sayede blogları daha yakından tanıma fırsatımız olur diye düşünüyorum.

      Etkinliğe katılmanıza çok sevindim. Teşekkür ederim.

      Sil
  5. Beni de ekler misiniz?
    http://hayatagencbakis.blogspot.com.tr/
    hayatagencbakis@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa oğlumda katılmış. Aferin kuzuma :)

      Sil
    2. Nasip olursa ikinizi bir yayında tanıtırız, daha güzel olur (:

      Sil
    3. İnşallah oğlumla omuz omuza olmak çok güzel. Teşekkürler.

      Sil
  6. Ta ta ta taammm işte beklediğim hareketler :) katılmak istiyorum. Teşkür ederim bu postu çok begendim. :)

    Ozlemhamdiakgun@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımınız için ben teşekkür ederim. İnşallah güzel bir etkinlik olur (:

      Sil
  7. Güzel bir çalışma olmuş, biz de Mavi ve Edebiyat bloğu olarak katılıyoruz bu etkinliğe :)

    Blog linki:https://maviveedebiyat.blogspot.com.tr/
    e-mail adresim: mcht.dogan.69@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Katılımlarınızla daha güzel bir etkinlik olacak inşallah (:

      Sil
  8. Güzel bir etkinlik olmuş :) bende katılmak isterim , kadına dair herşey olarak :)
    Blog linkim:
    http://kucukdokunuslarlaguzellik.blogspot.dk

    gamze_paksoy1991@icloud.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Tabiki, listeye sizi de ekledim (:

      Sil
  9. Yalniz ne de guzel,farkli bir blog kesif etkinligi olmus.Tutar bu yaziyorum suraciga...😎😁Bende varim bende varimmm🙋
    The saglams
    Http://thesaglams.blogspot.de
    E mail:busrasaglam000@gmail.com
    Bolcaaaa katilimli olsun insallah💙
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı olsun istedim. Inşallah sonuçları da güzel olur (:
      Teşekkür ederim.

      Sil
  10. Merhaba, ben de katılmak isterim 😊
    http://makyaja-dair-hersey.blogspot.com.tr @makyaja__dair@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. kişisel blog ahmetaskin.blogspot.com olarak Etkinliğinizde yer almaktan mutluluk duyarım... teşekkür eder kolaylıklar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizi tanımak ve tanımaktan mutluluk duyarım. Teşekkür ederim.

      Sil
  12. Çok teşekkür ederim emeğiniz için.

    tneyzen.6152@gmail.com

    https://gunesebakarken.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. Çok guzel dusunulmus bir etkinlik bende olmak isterim. Www.masalzehra.com
    esrabayindir@antistravel.com

    YanıtlaSil
  14. O halde bende varımmm ☺️☺️

    YanıtlaSil
  15. Hayırlı olsun. İşte adresim
    https://blogdayazar.blogspot.com.tr/
    aşağıda mailim:)
    Ceyhun.cetin86@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Inşallah herkese hayırlı olur (:

      Sil
  16. Ne güzel düşünmüşsünüz, ben de katılmak isterim :)

    https://kurgudunyasi.blogspot.com/

    kurgudunyasiblogspot@gmail.com

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Bu etkinlikler sayesinde bir sürü yeni bloglar keşfediyorum. Teşekkür ederim. Ben de katılmak isterim. Emeğinize sağlık.
    tasdondu3@gmail.com
    dogalyollar.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşif etkinliği amacına ulaşırsa ne mutlu. Ben de teşekkür ederim.

      Sil
  18. Çok beğendim bu fikri, keşif etkinlikleri bensiz de olmazdı ;) Hem katılıyor hem duyuruyorum, gelecek yazıları da keyifle bekliyorum. Umarım bol katılım olur.. :)

    - https://herteldensef.blogspot.com/
    - serifed38@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimce güzel olacağını düşündüğüm bir etkinlik yapmaya karar verdim. Umarım düşündüğüm gibi güzel olur.

      Teşekkür ederim (:

      Sil
  19. süper bir etkinlik bence :)) bende katılayım bari :))

    https://imanpowerbloog.blogspot.com.tr/

    oznurbaybas99@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Merhabalar benim blogum da yepyeni desteklerinizi bekliyorum
    https://birfilmizleyelimmi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuz hayırlı olsun. Destek veririz inşallah (:

      Sil
  21. Gerçekten de güzel bir etkinlik olacağa benziyor.
    tutkum.blogspot.com
    onurylmz00@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Aslında katılım pazar günü sona erdi ve çekiliş yaptım. Fakat sizi kırmamak için listeye ekliyorum. Fakat sizi en sona eklemek durumundayım. Geç de olsa güzel olur inşallah (:

      Sil
  22. Blog sayfanızı yeni keşfettiğimden etkinlik yazınızı da yeni okuyabildim.Katılım sona ermiş ama ben yine de kolay gelsin demek istedim...
    https://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkür ederim. Katılım sona erdi ama sonradan katılmak isteyenler oldu. Onları da sona ekledim. Bu listeye sizi de eklemiş olayım (:

      Sil
  23. Geç kalmış olabilirim ama yine de şansımı denemek istiyorum.

    https://gokyuzunebakarkenuyuyakalmisim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonradan katılanlar için ayrı bir liste oluşturdum. Sizi de oraya ekleyim (:

      Sil
  24. Bende yenii gördüm katılmayı çok issterim :)
    https://izeltolu.blogspot.com/
    izeltolu.1@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir liste oluşturdum. Sizi de oraya ekleyim (:

      Sil
  25. Merhaba,

    İadeyi ziyarete beklerim. Düğün event'lerinde dj hizmeti veriyorum.

    www.dugundjhizmetiorganizasyon.com

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  26. off tren kaçtı büyük ihtimal.. ama olmaz olmaz demeyip, deneyeyim..

    iyi kötü sürdürmeye çalıştığım blog sayfam var.. sizler gibi etkinlik yapanlar da olmasa blog sayfalarım mahalle dışında tanınmayacak :) kolay gelsin...

    blogum: https://www.istanbulefendisi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tren kaçmış sayılmaz (:

      Daha sonradan katılmak isteyenler oldu. Onları da ayrı bir listeye ekledim. Sizi de oraya ekleyim. Fakat sıranın size gelmesi için biraz beklemeniz gerekecek (:

      Sil
  27. Gayet guzel dusunulmus takibede aldim sevgiler

    YanıtlaSil
  28. Bu etkinliğinize ben de katılmak istiyorum. Eğer izin verirseniz ve listenize eklerseniz sevinirim.

    Blog Adresim; http://www.yazar.ga

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir. Lütfen yorum yapın.