14 Mayıs 2017 Pazar

Stres Çarkı Stres Yaptı

Meşhur Stres Çarkı Bizde Stres Yaptı

Stres çarkı adındaki bu şeyi kim icat etti, ne amaçla üretti, piyasaya çıkıp nasıl bir anda böyle moda oldu bilmiyorum. Fakat kısa bir süre içerisinde küçük büyük herkesin elinde dolaşır oldu. Öyle ki bizim eve de girmeyi başardı.

Stres Çarkı siyah


Geçenlerde 4 yaşlarındaki yeğenim de duymuş yahut görmüş bu stres çarkını. Ben de stres çarkı istiyorum, diye tutturdu. Biz de bir tane aldık. Aldığımız stres çarkı bir yetişkinin eline uygun boyutlarda. Fakat yeğenimin küçük ellerine biraz büyük geldi. Çocuk çarkı çeviremedi ve strese girdi kendi kendine J ağladı, huysuzlaştı. Bu durumda haliyle biz de strese girdik.


Neyse, kahraman bir dayı olarak hemen olaya el attım ve yeğenime bu icadı nasıl kullanacağını öğrettim. Biraz zorlandı ama nihayet elinde çevirmeye başladı. Bu duruma o da sevindi, ailecek biz de sevindik. Ertesi gün köye ziyarete gidildi. Tabi ki stres çarkı da bizimle gelmezse olmazdı. Orada akrabalarımızın diğer çocuklarıyla oynarken nasıl olduysa bu çark kayıplara karıştı. Galiba oynarken bunu bir yere gömmüşler, orada unutmuşlar. Gün bitti, tekrar eve geldik.


Ertesi gün yeğenimin aklına dün kaybettiği stres çarkı geldi. Bir tane daha istiyorum diye yeniden ağlamaya, kendi kendine stres yapmaya başladı. O gün gidip yenisini aldık. Ya değilse yine stres çarkı yüzünden strese girecektik.J Neyse ki olay daha fazla büyümeden tatlıya bağlandı.


Hasıl-ı kelam diyeceğim o ki; bu stres çarkı harbiden hem stres yapıyor hem de stresi alıyor, ilginç bir icat. Ben kullandım bir yararını yahut zararını görmedim. Çocukların dikkatini dağıttığı gerekçesiyle yasaklandığına dair bir haber dolaşıyor. Eğer öyleyse yasaklansın değilse kalabilir bence. Üstelik birilerine de ekmek kapısı oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir. Lütfen yorum yapın.