12 Aralık 2017 Salı

Blog Keşif Etkinliği Detayları Belli Oldu

Geçtiğimiz hafta Salı günü başlatmış olduğum blog keşif etkinliği Pazar günü gece yarısı itibariyle son buldu. Bu andan itibaren katılmak isteyenler olursa katılamayacaklardır. İnşallah öyle bir talep olursa, onu da bir başka etkinlik için değerlendirelim. (:

Daha fazla kişiye ulaşmasını isterdim ama katılımın bu kadar kişi olması da kâfi bence. Önemli olan elbette sayıca fazla olmak değil, birbirimizi daha iyi tanımak ve tanıtmaktır. Bu etkinliği araç edinerek bazı şeylerin daha iyi olmasına katkı sağlamaktır (:



Etkinlik duyurusu sonucunda 20 blog etkinliğe katıldı. Etkinliğe katılan herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum.


Etkinliğin detaylarına gelecek olursak: daha önce bu etkinliğin ne kadar süreceği konusunda net bir bilgi verememiştim. Ama sonuçlar ortaya çıkınca her şey daha net oldu. 20 katılımcı olduğu için ve her katılımcının blogunu her bir haftada tanıtmayı planladığım için etkinlik de 20 hafta sürecek. O da yaklaşık olarak 5 ay gibi bir süreye tekabül ediyor. 

Bu süre elbette öngörülen bir süre. Herhangi bir engel çıkmazsa, şartlar elverdiği ölçüde her hafta bu etkinliği sürdürmeyi düşünüyorum, inşallah. Sabırla bekleyiniz (:

Sıralama nasıl olacak?

İlk duyuruda sıralamanın nasıl olacağını da kısmen açıklamıştım ama ilk yorum yazandan son yorum yazana doğru bir sıralama olmayacağını belirtmiştim. Bu konuda kura çekme yoluna gittim.


Katılımcılar (:


Yukarıdaki fotoğraflarda gördüğünüz gibi etkinliğe katılan her blogun ismini bir kâğıda yazdım. Daha sonra hiçbirinin ismi belli olmayacak şekilde kâğıtları katladım ve karıştırdım. Ondan sonra da katladığım kâğıtları teker teker açarak kura yoluyla sıralamayı belirlemiş oldum. Bu sayede herkes nasibine göre sırasını almış oldu. (:

Kura yöntemiyle sıralamayı belirledim ama bu belirlediğim listeyi burada vermek istemiyorum. Çünkü burada liste halinde verirsem etkinlik güzelliğini kaybeder diye düşünüyorum. Her hafta yayınlanacak olan blog biraz sürpriz gibi olsun ve okuyucular tarafından merakla beklensin istiyorum.


Ayrıca kolaylık olsun diye sağ yandaki menüye, solda görmüş olduğunuz görseli ekliyorum. Etkinliğe katılan blogları o görsele verdiğim bağlantı altında görebilirsiniz. 
Sadece ilk haftaya özel olmak üzere, ilk haftanın talihli blogunu açıklamak istiyorum. 

İlk misafir blogumuz: Beyda’nın Kitaplığı.

Kendisi yorum kısmına da ilk yorumu yazdı ve tevafuktur ki, kurada da ilk o çıktı. (: Bu yönüyle birinciliği fazlasıyla hak ettiğini düşünüyorum. Çok değerli Beyda’nın Kitaplığı bloguyla iletişime geçip, ilk yayınımızı önümüzdeki günlerde yayınlamayı düşünüyorum, inşallah. Blog tanıtım günleri olarak da Cumartesi ya da Pazar günlerini seçmeyi düşünüyorum.

Blog keşif etkinliğimize katılan ve katılmayan herkese bir kez daha çok teşekkür ediyorum. İnşallah herkes için güzel ve faydalı bir etkinlik olur. (:

19 yorum:

  1. Hayırlı olsun diyelim :) Blog tanıtım yazısını siz mi yazacaksınız yoksa biz yazıp size mi yollayacağız?

    İnşallah çok arkalarda değilimdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıranız geldiği zaman ben iletişime geçecem inşallah. Dediğim gibi herkese özel bir tanıtım olsun istiyorum. O yüzden sizinle iletişime geçip bunu sizden de isteyebilirim ya da bir ropörtaj şeklinde de olabilir. Zamanı geldiğinde duruma göre bakalım inşallah (:

      Sil
  2. Çok güzel olacak oluyor da ..
    Beyda hanımın yayınını bekliyoruz.

    Bu arada,sizi mimledim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İnşallah güzel olur. (:

      Mim etkinliğinizi gördüm ve yaklaşık 15 dakikadır yapıp yapmamayı düşünüyordum. (: Bu yorumunuz üzerine yapmalıyım mutlaka (:

      Sil
  3. Ben etkinliğe katılmayı kacirmisim:( ama katılan arkadaşlarımın tanıtımlarını zevkle okuyacağım:) emeğiniz için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi de görmekten mutluluk duyardım ama kura çektim, sıraları belirledim. Hak geçmesin. Bir başka etkinlikte ya da başka bir vesileyle sözüm olsun inşallah (:

      Sil
  4. Listede yer verip sıralamaya aldığınız için teşekkür ederim... iyi olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler etkinlik için :) Acaba ben kaçıncı sıradayım merak ettim şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm, biraz beklemeniz gerekecek sanırım (: umarım beklediğinize değer (:

      Sil
  6. Ayy çok heyecanlandım ben, bence böylesi daha güzel olmuş. Sürprizli olunca etkisi de yüksek oluyor :D
    Hem kendi sıramı hem de diğer yazıları büyük merakla bekliyor olacağım.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın ben de sizin kadar heyecanlıyım. Başka blogları ağırlamak ve bunu en iyi şekilde yapmaya çalışmak kolay değil gerçekten. Ama çok güzel bir şey. İnşallah herkesin hoşuna gidecek bir şeyler çıkar ortaya (:

      Sil
  7. Merakla sevgili Beyda'yı bekliyorum. İnşallah kaçırmam yayını. Bende şans yoktur sona kalıp dona kalmasaydım bare :) Geç olsun da güç olmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etmeyin kaçırmazsınız yayını. Sağ tarafa etkinliğe dair bir görsel ekledim. Ona tıklayarak katılan bloglara ulaşabilirsiniz.

      Dediğiniz gibi geç olsun da güç olmasın ve iyi olsun (:

      Sil
  8. Geçte olsa yazımı yazıp gönderebildim. Umarım keyifle okuyacağınız bir röportaj olmuştur. Herkese sevgiler :) Bu güzel etkinlik için de çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir söyleşi oldu bence. Yayınladım. Umarım herkes beğenir (: Katılımınız için ben teşekkür ederim (:

      Sil
  9. Çok güzel bir etkinlikmiş , yoğunluktan ben de göremeyenlerdenim . 😂 Ama olsun , tanıtımları okuruz biz de artık . Sevgiler . 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle yorumları görünce üzülüyorum gerçekten. Bir başka etkinliğe katılırsınız inşallah (: Ama en azından tüm katılan blogları yayınladıktan sonra bir liste şeklinde yayın hazırlayıp, oraya sizi de ekleyim.

      Sil

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir. Lütfen yorum yapın.