30 Ekim 2017 Pazartesi

Adımız Siyasete Karışmasın

Politika

Hepimizin bildiği gibi geçtiğimiz günlerde Meral Akşener, yeni kurdukları partisinin adını ve logosunu duyurdu. Bu yeni parti ismiyle, sloganıyla ve logosuyla siyaset gündemini epey bir meşgul etti. Ne diyelim, eğer ülkemize, milletimize, vatanımıza bir katkısı olacaksa hayırlı olsun.

Ben siyasetle çok ilgilenen birisi değilim. Evet, benim de kendime göre bir siyasi düşüncem, desteklediğim bir görüş var. Fakat bunu özel yaşantıma, dostlarımla olan ilişkilerime ve bloga yansıtmam. Adımın siyasetle anılması da pek hoşuma gitmez. O sebeple Meral Akşener’in kurduğu yeni partinin adını ve sloganını görünce ucunun bana da dokunduğunu gördüm ve açıklama yapma gereği hissettim. Zira partinin adı “İyi Parti” ve benim blogumun adı “İyi Olsun”.


Yukarıda da dediğim gibi ben siyasetle ilgilenen birisi değilim. O yüzden benim ve iyi olsun blogun bu yeni kurulan iyi partiyle hiçbir ilgimiz yoktur. Ben, Mayıs 2017 tarihinde blogu tamamen kişisel bir blog olarak oluşturdum ve o gün bu gündür yazmaya çalışıyorum. Kendi çapımda, bazı şeyler iyi olsun diye uğraşan birisiyim. Siyasetle işim yok (:

Ben bu yazıyı bir belge olarak burada yazayım da, yarın bir gün birileri çıkıp beni iyi partiyle ilişkilendirmesin. Herkesin inandığı, desteklediği bir görüşü olabilir. Herkesin görüşüne, fikrine saygı duyuyorum. Ben burada hiçbir fikri yargılamıyorum. Vurgulamak istediğim tek şey; iyi partiyle sadece isim benzerliğimizin olduğudur (: Onun dışında hiçbir benzerliğimiz ya da ilişkimiz yoktur.


Son olarak siyaseti sevmiyor olsam bile siyaset de elbette gerekli. Ben siyaseti siyasetçilere bırakmayı tercih edenlerdenim. Ülkemiz için ne iyi olacaksa o olsun, iyi olsun. (:


6 yorum:

  1. İsminiz gerçekten de bu yeni partinin ismi ile benziyor yani bir araya getirilebilir ancak siyaset insanları daima bölmüştür ben buna inanıyorum..siyaseti tam yapamayanlar yüzünden meydana gelen bir durum..zor işler..dilerim herşey iyi olsun :)

    (Not:Kuşlar ile ilgili yorumunuza cevap yazdım lütfen bakar mısınız?)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Düşüncelerinize aynen katılıyorum. (:
      Yoruma cevap verdim. Sağ olun ilginiz için (:

      Sil
  2. :))) artık her konuda cekincelerimiz oluyor...bu yazı burda dursun,ne olur ne olmaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimseden çekincem olduğundan değil de birileri beni ileride ilişkilendirmesin (: o sebeple yazdım (:

      Sil
  3. Partinin ismi açıklanınca blogunuz gelmişti aklıma. Arada bağlantı olmayacağını düşünsem de isimler benzeyince çağrışım oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çağrışım yapıyor. Şimdi olmasa bile ileride partiyle ilişkim olduğunu iddia edenler olacaktır. O yüzden zamanında bir açıklama yapmak istedim (:

      Sil

Yorumlarınız bizim için çok değerlidir. Lütfen yorum yapın.